Helgen/ Bröllop

God kväll:)
En ny vecka har börjat och helgen tog så fort slut:(
Men de blir ju tyvärr så kort stund helgen så man hinner inte göra så mycke.
Som sakt så åkte vi till Lule på Fredagen:) då vi först var hos pappa och åt middag där och sen for förbi mamma:) Och även Klotski en snabb sväng :)
Lördagen kändes mer bara som att man gick och vänta på att bröllopet skulle börja men jag, Jocke, Amanda och pappa var på storheden och ranta runt. Maria hade hand om Oliver:)
När vi kom tillbaka så var de bara och göra sig i ordning för sedan fara till stadshuset för se dom vigas. Oj så fina dom var! De riktigt lyste om dom båda<3
Sedan vart de fest med mat och tårta och massa tal. Man var nära till tårar flera gånger och de kändes så bra allt! Att få vara med sin fina familj och släkt de kändes bara så bra! Till och med min Morfar kom som fyllde 91 år den dagen.
Jag önskar min finaste bror och Jenny all lycka i världen! Dom är två underbara människor!
Nu börja man längta till sitt eget bröllop kan jag säga! De pirra som i magen:p
Så helgen har vart så underbar! Tack alla Fina människor! Love you<3
Synd bara att man inte hann träffa sina kompisar:( Men får stanna längre nästa gång:)
Synd att helgen tog slut


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!