Skärtorsdag

Hej hej!
Ja då var påsken här!
De har varit soligt och härligt:) sånt gillar vi:p
Jag har jobba Måndag och Tisdag:)
Så har varit Ledig nu i två dagar så man kan säga att de var min påsk helg dessa två dagar har vi varit ute och promenera och Idag gick jag och införskaffa mig ett gymkort:) Jajjemen! Jag tänkte att jag vill testa å se om jag får nån bukt med min nacke å se om de blir bättre. Har aldrig gymmat i mitt liv! Så får se hur de går:p jag är sjukt peppad! Har till och med skrivit in nästa vecka vilka dagar jag ska träna, haha! Ja jag gör de så jag tar mig i väg om jag vet vilka dagar de blir. Men sen var jag även och köpte mig en vattenflaska och ett träningslinne:) Så nu är jag redo!
Annars så jobbar jag heeela påsk helgen! Så vi har passa på att mysa idag och Oliver fick sitt första påskägg:) Jag hade lagt några karameller:) Så vi tre har suttit och ätit godis och myst! Bra start på denna påsk:)
Nu har jag för en liten stund sen kommit in efter tagit min andra promenad idag men nu var jag med min kära arbetskollega Anna:) Lite kallt var de men de gjorde inte så mycke. Skönt å surra en stund:)
Nä nu ska jag umgås med Jocke en stund innan de blir sängen
Sov gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!