16/5

God morgon!
Jag är trött som tusan! Men Oliver vakna halv fyra igår och klockan fem idag så man är ganska så trött.
Jag har haft en jätte bra vecka. Min mamma kom ju förra Onsdag och stanna till Söndag:) Synd att jag jobba Torsdag, Fredag hela dag så hann inte göra så mycket då men men. Lördag så var jag å mamma ut på stan och var in på secenhand där mamma fynda tre jätte söta tavlor till Oliver och gardiner till Olivers rum, Tack mamma för de!
Sedan gick bara om kring på stan.
Sedan på kvällen kom vi på att gå ut så vi for med min arbetskollega Anna på någon förfest för sen ut på Cityhotellet för rockabilly kväll. Inte min stil av musik men jag hade kul i alla fall. Jätte trevligt och gå ut med mamma. Skönt och rå om mamma några dagar<3 Tack mamma för allt!
Nu i veckan har jag jobba och i Tisdags kom pappa på besök på eftermiddagen och sov här. Han skulle nämligen till Umeå på Onsdagen så då passa han på att komma hit. Skönt att rå om han också en stund. Vi hade så mysigt med att äta gott och se på melodifestivalen
<3
Idag så är jag ledig så får se vad man gör
Nu ska jag kolla vad Oliver har för sig


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!